FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W tym miejscu przygotowalismy dla Państwa zbiór bieżących informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zajęć z Water & Life i wszelkich kwestii formalnych.

Jeżeli nie znajdą Państwo odpowiedzi na dany temat zapraszamy do kontaktu email, telefonicznego bądź przez facebook.

JAK PRZEBIEGA WEJŚCIE NA BASEN?

Przed wejściem do szatni każdego obowiązuje zmiana obuwia (najlepiej na klapki).

Przychodząc na basen prosimy poinformować Panie z recepcji, że przyszli Państwo na zajęcia do Water & Life i poprosić o zegarek dla dziecka i dla siebie, jeżeli dziecko potrzebuje pomocy w przygotowaniu się do zajęć (starsze mogą wejść same). Otrzymają Państwo: jeden pasek dla dziecka na 70 minut i drugi 10 minutowy dla siebie. Animator (w niebieskiej koszulce z napisem Water & Life) bądź instruktor będzie czekać na dzieci w szatni 5 minut przed zajęciami. Po przekazaniu nam dziecka trzeba oddać swój zegarek na recepcji aby nie została naliczona dodatkowa opłata. Aby odebrać dziecko należy ponownie pobrać zegarek na recepcji. Po zajęciach, czyli po godzinie od przekazania dzieci instruktorowi - będą czekały z opiekunką w szatni. 

Dzieci starsze - o ile zdecydują o tym prawni opiekunowie - mogą wchodzić na basen i przygotowywać się do zajęć samodzielnie (kwestia odpowiedzialności poruszona poniżej). Przy wejściu również informują panie w recepcji że przyszły na zajęcia do Water & Life i pobieraja dla siebie pasek na czas zajęć. Wchodząc na nieckę basenu bez opiekuna/insrtuktora zobowiązani są do  samodzielnego odnalezienia instruktora w celu rozpoczęcia zajęć o umówionej porze.

W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIECI

Dzieci starsze i bardziej samodzielne mogą wchodzić na basen same, ale...:

...za dzieci wchodzące samodzielnie na basen szkółka nie bierze odpowiedzialności! Za to, że dziecko będzie potrafiło przygotować się do zajęć, odnaleźć grupę, instruktora czy naszą opiekę odpowiada rodzic!

Instruktorzy i animatorzy/opiekunowie Water & Life biorą za nie odpowiedzialność od momentu zgłoszenia się dziecka do instruktora lub animatora/opiekuna i rozpoczęcia zajęć.

W przypadku dzieci "odprowadzanych" przez rodziców odpowiedzialność spoczywa na nas od momentu faktycznego przekazania dziecka w nasze ręce do momentu przekazania go do rąk rodzica czy właściwego opiekuna po zakończeniu zajęć.

CZY  PO ZAJĘCIACH MOŻNA DŁUŻEJ ZOSTAĆ NA BASENIE?

Zajęcia grupowe i indywidualne wliczając czas wolny trwają 55 min. Pasek, który otrzymuje dziecko jest na 70 min. Jeżeli rodzic/opiekun będzie chciał zostać z dzieckiem na basenie dłużej to przy zdawaniu pasków w recepcji zobowiązany jest dopłacić wyliczoną kwotę po przekroczeniu czasu przysługującego na zajęcia.

JAK ROZLICZAMY SIĘ ZA ZAJĘCIA?

Zgodnie z regulaminiem Water & Life należności za zajęcia na basenie należy regulować dokonując przelewu bezpośrednio na konto Water&Life - zgodnie z fakturą otrzymaną na email. O wysłaniu faktury klienci będą informowani sms-em.

UWAGA! Od grudnia 2023 roku w ramach prowadzenia zajęć z nauki pływania Water & Life Jakub Węsierski współpracuje z Water&Life Sławomir Węsierski oraz z LogoSłowo Dominika Czachorowska, dlatego te firmy jako bezpośredni sprzedawcy usługi mogą widnieć na fakturach i opłaty powinny być przekazywane zgodnie z danymi w otrzymanym dokumencie.

Zajęcia grupowe - faktura wysyłana jest na początku miesiąca.

Zajęcia indywidualne - faktura wysyłana jest na koniec miesiąca za przeprowadzone zajęcia.

W przypadku pytań o stan konta prosimy o kontakt pod numerem 509 637 322.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ODRABIANIA ZAJĘĆ?

Deklaracja udziału dziecka/dorosłego w zajęciach grupowych wiąże sie z akceptacją regulaminu. Wynika z niego, że w ciągu danego miesiąca można odrobić 1 zgłoszoną nieobecność, pzry czym odrobienie zajęć możliwe jest w miesiącu bieżącym lub kolejnym.

Nieobecności, nawet gdy są zgłoszone nie powodują zmniejszenia opłaty miesięcznej. Organizacja tych zajęć wymaga zaangażowania stałej liczby osób do pracy (instruktorów, animatorów, obsługi biura) oraz stałych kosztów wynajmu torów dla Szkółki, aby uczestnicy mieli pełen komfort podczas uczestniczenia w zajęciach. Dlatego opłata za zajęcia grupowe jest też opłatą miesięczną - stałą.

Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Szkółka nie ma możliwości ustalenia dodatkowego terminu na odrobienie zajęć - wówczas - również jest to określone w regulaminie - równowartość pojedynczych zajęć jest przenoszona na kolejny miesiąc (czyt. odliczana od kolejnej płatności).